Toimitus ja palautus
Toimitus Suomeen
Ilmainen noutopistetoimitus yli 25 € tilauksille *
*Alennusten jälkeen
Toimitusmaksu 4,20€ noutopisteeseen
Kaikki tilaukset lähetetään varastoltamme normaalisti 2-4 arkipäivän (ma-pe) kuluessa.
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Mikäli haluat palauttaa tilauksesi sinun tehtävä siitä palautusilmoitus meille 14 vrk sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusilmoituksen voit tehdä lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen hello@maskbar.fi
Palautuskulut
Sinä maksat tuotteiden palautuskulun itse.
Missä ajassa tuotteet tulee palauttaa?
Palautettavat tuotteet tulee ilmoituksen jälkeen viipymättä lähettää tai viimeistään 14 vrk kuluessa palautusilmoituksesta. Tuotteet tulee pakata huolellisesti niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksessa.
Annamme palautusosoitteen osoitteesta: hello@maskbar.fi
Palautettavan tuotteen kunto
Vaihto ja palautus on mahdollista, kun tuote on avaamaton (kosmetiikka- ja lifestyle -tuotteet), käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Avattuja tuotteita ei voi palauttaa. Viimeisen käyttöpäivän aletuotteilla ei myöskään ole vaihto- tai palautusoikeutta
Mikäli tuote on asiakkaan käytön tai toiminnan johdosta tullut myyntikelvottomaksi tai sen arvo on alentunut, asiakas vastaa tuotteen koko arvosta ja vähennämme palautettavasta summasta tuotteen alkuperäisen hinnan.
Palautusten käsittelyaika
Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä, kuitenkin viimeistään 7 vrk sisällä tuotteiden palautumisesta varastollemme. Lähetämme ilmoituksen sähköpostitse, kun palautus on saapunut meille. Hyvitämme palautettavan summan 7 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta meille, käyttämällä sitä maksutapaa, jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostotapahtumassa, ellei toisin ole sovittu. Rahanpalautuksen viive on palveluntarjoajasta riippuen noin 2 vrk. Saat aina ilmoituksen maksunvälittäjältä ja meiltä, että rahat on palautettu.
Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä ja toimitusajat kotiin toimituksissa. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, tilaus on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen (tilaukselle on ilmoitettu väärä osoite) tai asiakas ei ole saanut toimituksen saapumisviestiä väärin ilmoitetusta puhelinnumerosta tai sähköpostiosoitteesta johtuen, palautuu paketti takaisin lähettäjälle.
Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme toimitus- ja käsittelymaksun 6,99 €.
REKLAMAATIO
Mikäli olet vastaanottanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme hello@maskbar.fi Ilmoitus virheellisestä tuotteesta tulee tehdä kohtuullisen ajan sisällä, viimeistään 2 kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Paketin rikkouduttua kuljetuksessa, otathan yhteyttä tilauksen toimittaneeseen kuljetusyhtiöön.
Huomioithan että tuotteen käytöstä mahdollisesti aiheutuva allerginen reaktio tai herkistyminen ei kuulu virhevastuun tai reklamoinnin piiriin. Kaikki MaskBar:in myymät tuotteet ovat CPNP hyväksyttyjä, mikä tarkoittaa niiden täyttävän EU:n kosmetiikkalainsäädäntövaatimukset.
Vaikka tuotteiden turvallisuus on varmistettu, ei se silti poista yksittäisen kuluttajan mahdollisuutta olla esimerkiksi allerginen jollekin ainesosalle. Jos havaitset tuotteen aiheuttavan allergiaoireita, punoitusta tai muita oireita, lopeta sen käyttö välittömästi.